#1227
return
Deelnemer

-Heel fijn dat er (eindelijk) wat dingen opgepakt worden. Tenminste, zo lijkt het. Goed dat het duidelijk omschreven op de website staat.
– wat betreft de speeltoestellen: in steden en dorpen worden speeltoestellen (meer)jaarlijks gecontroleerd op onderhoud. Gebeurt dat hier ook? Je wilt toch niet meemaken dat één van je (klein) kinderen een ongeluk krijgt in de speeltuin. En het springkussen, staat dat ieder jaar in de zomervakantie plat? Al 2 jaar op rij, waarschijnlijk door vandalisme, is dat gebeurd. Het duurt dan erg lang voordat het weer hersteld is.
– Fijn dat de receptie is vernieuwd en dat deze nu vaker geopend is.
– Ook fijn dat er een wasserette komt. Ik kreeg al meerdere malen vragen van mensen die ons huisje van plan waren te huren. En vervolgens afhaakten….
Overigens is er volgens mijn info maar 1 huisje met een wasmachine in de verhuur. Dat is iets anders dan ‘er is niet in alle huisjes een wasmachine’…
– Wat ook al jaren speelt: de faciliteiten. Er is zeer, zeer weinig op het park. Leuk om de hei op te gaan, om in de omgeving allerlei culturele, historische uitstapjes te maken, maar het park zelf is zo saai. Toen wij ons chalet kochten is er een zwembad beloofd. Heel fijn als je daar met je familie komt (en er zijn veel grote huizen op het park), dat je een uurtje met je kinderen kunt zwemmen. De belofte ‘gratis’ resort Limburg te mogen bezoeken maakt op mij niet veel indruk: het is een half uur rijden.
met vriendelijke groet,
Cora