3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #1203
    cummins
    Deelnemer

    Door slecht of niet schoonhouden van de goten zijn mijn houten dakplaten in contact met water gekomen en is een deel van het dak verrot . Zijn er ook anderen met deze problemen of als ze zijn opgelost zou ik graag willen weten hoe . mvg cees

    #1223

    Dag Kees,
    Ik heb deze nog niet eerder gehoord. Maar klinkt heel herkenbaar. Goed foto’s van maken en EuroParcs aansprakelijk stellen voor het slechte toezicht en onderhoud ervan. je betaald als eigenaar (bij verhuur) voor schoonmaak buiten waarin zit begroot: de buitenbekleding, ramen, terras en dakgoten. voor een woning tot 6 personen betaal je hiervoor € 235,32 per jaar.

    Met vriendelijke groet,
    John Hoogenboezem

    #1226
    Heideroosje
    Deelnemer

    Goedemorgen,
    ja wij twijfelen ook of schoonmaak vd buitenhoel dit jaar gedaan is. Weet ook niet of daar bepaalde weken aan gewerkt wordt door de tuinmannen. Wij kunnen moeilijk op het dak kijken om te checken of het dak /goten etc schoon zijn gemaakt. En dat is idd wel belangrijk voor het behoud van het dak.
    En het terras heeft bv dit jaar meer mos tussen de tegels.
    De ramen zeem ik binnen / buiten regelmatig zelf, omdat dat gewoon nodig is. Zou slechte indruk geven aan de huurders.
    Nogmaals we vertrouwen erop dat het gebeurt, omdat we er voor betalen. Een en ander lijkt me goed punt voor de belangenvereniging om in een overleg met management ter sprake te brengen. Mvrg Lineke

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.