4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #1295
    Chaletwijnen
    Deelnemer

    Hallo,
    Ik wilde even wat vragen over de huidige energiekosten en de gevolgen voor ons als eigenaren.

    We lezen en horen dat bij iedereen in Nederland deze kosten explosief stijgen. Hoe zit dat op het park. Niet dat we eind van het jaar voor vervelende verassingen komen te staan. Hoe wordt hierover met de eigenaren gecommuniceerd door het park. Heeft iemand wellicht al wat gehoord hierover.

    Ik heb deze vraag ook in Topdesk gezet, bij het item ”energietarieven”. Wellicht dat ik daar tzt ook een antwoord van krijg. Hoor graag van jullie hoe jullie dit zien.

    Groetjes,
    Mario Wijnen

    #1297
    Klungelaar
    Deelnemer

    Goedemiddag, graag had ik deze informatie ook gehad. Hoe werkt het in het algemeen met levering van stroom / gas , is het hele park ondergebracht bij dezelfde energie leverancier en zo ja tegen welke voorwaarden / tarieven?
    Ik zie hierboven dat de vraag ook in “Topdesk” is gezet, wat is Topdesk?

    Met vriendelijke groet,

    Marc Salimans
    Akerstraat 153 / 4 (recent nieuwe mede-eigenaar)

    #1298
    Klungelaar
    Deelnemer

    inmiddels weet ik wat Topdesk is en heb via Topdesk energietarieven opgevraagd en dezelfde vraag als mijn vorige gesteld.

    Met vriendelijke groet,

    Marc Salimans

    #1299
    Chaletwijnen
    Deelnemer

    Deze reactie heb ik van Europarcs terug gekregen……….

    Roxanne Talahatu
    20 september 2022 10:53
    Beste meneer/mevrouw Wijnen,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    De tarieven worden jaarlijks geïndexeerd door het CBS.
    Deze tarieven hanteert EuroParcs en voert deze door aan haar eigenaren.

    Helaas zijn er momenteel nog geen tarieven bekend. Tevens moet de inkoop van de GWE ook nog gedaan worden.
    Helaas kunnen wij u niet vertellen wanneer wij meer weten over deze tarieven, gezien wij de prijzen van deze tarieven niet bepalen.

    Onze excuses voor het ongemak

    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Roxanne Talahatu
    Medewerker Eigenaren Contact

    Met andere woorden….. geen antwoordt op de vraagstelling, en dus maar weer afwachten.

    Mario Wijnen
    Chalet 124

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.