8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #1279
    Flip
    Deelnemer

    Hallo allemaal, ik heb gister een email van europarcs ontvangen met een herinneringsnota van € 312.
    Zonder vermelding waar die nota over gaat. Ondertussen heb ik vernomen dat er op zijn minst nog iemand is die deze herinnering heeft ontvangen. Ik heb eeb mail teruggestuurd met de vraag om de originele nota op te sturen, omdat ik in mijn mails hier niets van kan terugvinden. Weet iemand hier meer van? Of hebben meer mensen deze herinnering ontvangen?
    Flip Italie

    #1280

    Wat ik zo gehoord heb, heeft iedereen deze herinneringscentrum nota gekregen.
    Wat moeten we nu.Moet al voor 3 Juli betaald worden.
    BvD fam van Sloun
    Huisje 27.

    #1281
    Chaletwijnen
    Deelnemer

    Hallo,
    Ook wij hebben deze herinneringsnota gekregen., zonder daarvoor een rekening te hebben ontvangen. Heb er net voor gebeld en het gaat om noodzakelijke werkzaamheden die buiten de normale betaalde servicekosten park vallen.
    Ik vindt het echter wel buiten proportie dat ze nu aan alle eigenaren dit doorbelasten. Als ik het zo doorbereken dan heeft Europarcs zelf geen kosten, of zie ik dat verkeerd. Ben benieuwd wat ze er dan allemaal voor gedaan hebben.

    Als je in het selfservice portaal in de zoekbalk het woord ” Noodzakelijk” intoetst en dan bij de gevonden zaken op meest gestelde vragen de bovenste vraag aanklikt zit bovenin een pdf waarin deze werkzaamheden staan.

    Moeten we deze nu meteen gaan betalen of wat moeten we nu doen…….

    Mario Wijnen
    Chalet 124

    #1282
    RJMeuser
    Deelnemer

    Hallo,
    Ook ik heb de herinneringsmail ontvangen en heb gevraagd voor een kopie van de originele nota. Deze heb ik per ommegaande ontvangen (als het om geld gaat dat ze tegoed hebben reageren ze supersnel bij Europarcs). Ik zou mijn spambox moeten controleren, maar daar zat geen mail van Europarcs in !
    Groeten van Rob Meuser
    Chalet nr. 6

    #1283

    Beste Leden,

    Dit zijn de NZW kosten over het jaar 2021 waarover de leden op 26 april 2020 zijn geïnformeerd. Echter afgesproken is € 300,- INCLUSIEF BTW.
    De factuur klopt, alleen het bedrag niet.

    De vervanger gaat worden een MJOP. Dit is precies waar wij als leden en bestuur meer inzicht in willen hebben. Wat zit in de parkkosten en wat zit in de noodzakelijke werkzaamheden.

    met vriendelijke groet,
    John Hoogenboezem

    #1285
    R.Kunz188
    Deelnemer

    Goedendag,
    Ik heb gisteren ook geïnformeerd. In eerste instantie kreeg ik de informatie dat het geen herinnering moest zijn, maar dat het de faktuur moest zijn. De herinnering zou een foutje zijn.
    Gezien de uitgestelde werkzaamheden, corona en de oorlog, zou deze faktuur op 20 mei zijn verstuurd in plaats van het begin van het jaar. Na het stellen van meer vragen en doordat die meneer iets verder ging kijken, kreeg ik de informatie dat de faktuur niet was verzonden en ook niet gelezen. Daarbij kampt EuroParcs met een personeelsgebrek en loopt het niet zoals het zou moeten. Ook gaf hij aan dat het telefoonnummer op de herinnering van de debiteurenadministratie inderdaad niet of niet vaak bereikbaar is, omdat ze anders niet tot werken komen.
    Voor specificatie en de berekening van de faktuur kon ik mij melden bij de receptie van het park.

    Ik lees op het forum dat de afspraak €300 is, moet ik dit zelf gaan communiceren met het park of gaat iemand dat doen, omdat deze persoon ook die afspraak (€300) heeft gemaakt?

    Met vriendelijke groet,

    Rosie (188)

    #1286
    RJMeuser
    Deelnemer

    Beste John Hoogenboezem,
    Voor 2020 is er voor NZW € 315,00 (!) opgenomen in de factuur en betaald door mij. Nu voor 2021 dus een bedrag voor NZW voor € 312,00 (!), maar nog niet betaald. Kan ik het te betalen bedrag NZW VOOR 2021 aanpassen op € 285,00 ?? Graag jou spoedig advies ivm de termijn.
    Vriendelijke groeten,
    Rob Meuser

    #1287

    Beste leden het juiste bedrag voor de NZW 2021 is € 300,- inclusief BTW.
    Ik heb net naar alle eigenaren een mail gestuurd waarin ik dit onder de aandacht heb gebracht bij Patrick Flink en Ronald Tombroek.
    Deze mail is door mij doorgezet naar alle leden.

    Zie ook de mail welke is verstuurd naar alle leden op 26 april 2020. Hierin is deze afspraak naar alle leden al eerder gecommuniceerd.

    Wie op dit moment te veel heeft betaald ga even persoonlijk in gesprek met EuroParcs
    Met vriendelijke groet,
    John Hoogenboezem

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.