4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #1092
    Anoniem
    Inactief

    dieptriest zoals wij vrijwel altijd ons huis aantreffen als wij weer, nadat er huurders in het huis zijn geweest, de boel aantreffen. Er wordt slecht schoongemaakt, Vaak treffen wij allerlei troep nog aan onder de banken, douches zijn slordig gereinigd, sommige zaken zijn nog te smerig om vast te pakken. We klagen dan bij de receptie (indien aanwezig) of gaan zelf maar aan de slag.
    Een goede nacontrole door het schoonmaakbedrijf zou zeker geen overbodige zaak zijn.

    #1094

    Bedankt voor uw reactie. Wij nemen dit mee in de overleggen met EuroParcs

    #1105
    Heide plezier
    Deelnemer

    Tja, een nakijk controle vinden zij schijnbaar enkel belangrijk als de eigenaars er zelf een weekend in hebben gezeten, terwijl ik denk dat de meeste eigenaren het schoner achter laten dan het bij aankomst was.
    En al is het een stuk schoner achtergelaten, moeten de eigenaars alsnog €17,50 betalen als nakijkkosten in plaats dat ze een compliment krijgen dat het chalet er weer een stukje beter uit ziet.

    #1166
    ElsenServy
    Deelnemer

    Het schoonmaken is zeer wisselend, soms goed maar vaak zeer slecht. Ik heb helemaal geen vertrouwen in dat nakijken als het al gebeurd want dan zou het niet regelmatig zo slecht zijn. Wij laten het meestal schoonmaken omdat ik.geen zin heb omdat te poetsen.
    218

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.